søndag 16. januar 2011

Herlig søndag..


I dag har vi gjort lite her i  englehjemmet. Men en bake runde ble det, og herlige skillingsboller var nystekte til kaffen. Vi fikk besøk av min kjære søster og niese, så da passet det godt at bolledeigen var satt.
Nå er det slapping på sofaen, litt strikking og blogging.


Utover dette har dagen gått med til litt rydding og leking i hagen ( for snøen har endelig regnet bort).
Men mest av alt har jeg drømt om vår og sommer, varme og små sko.



Så slenger med med noen bilder fra sommeren som var...
Drømme drømme

Ønsker alle en fredelig søndag
Klem Ingvild 

3 kommentarer:

  1. Hi, hi, jeg skjønner at du er klar for sommeren ja. Her er det enda masse snø, men det har vært plussgrader i dag så mye er borte. Det er så deilig med rolige helger uten for mange planer, minstemann har ikke vært i form i helgen så vi har ikke fått vært ute engang. Det hørtes skikkelig deilig ut med skillingsboller - mmm :-)

    Herlige sommerbilder!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Hei.

    Deilig med slappe dager også. Passer godt inn i en hektisk hverdag.

    Jeg lurer på hvor bildet av den koselige gata er tatt. Føler jeg kjenner meg igjen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Vi har masse snø ennå og jeg tror ikke den forsvinner før påske :-(
    Nydelig farge på kjøkkenmaskinen din.
    Klem fra Igi

    SvarSlett