mandag 29. november 2010

Jule Kalender


Nå var det endelig på tide å pakke inn de søte gavene som skal henge på kalenderen i år.
Den største grunnen til at jeg viser dere  disse ikke spesielt gode bildene er at dette er kanskje noe av det kjæreste barndomsminnet jeg har.
Det er min søte, nydelige og utrolig snille mormor som har brodert denne kalenderen til meg og min søster.
Og tenk, nå henger den i mitt hus og det er mine søte døtre som skal  oppleve den magiske spenningen som bare en så fin og spesiell kalender kan gi.




Og det er egentlig det som er det beste med hele julen, spør du meg, den magiske spenningen...
Bare det å få muligheten til å skape denne spenningen for mine døtre, ja det er julegave i seg selv.

Huff blir litt sentimental her jeg sitter med et herlig glass rødvin, herlig julemusikk og tanker om alle julefeiringer som har vært og alle som skal komme.
Og det er helt fantastisk, føle litt på det triste, minne om de som ikke er her lenger. Men på samme tid den store gleden over alle de fine minnene, og ikke mist det at jeg har muligheten til å skape slike minner for mine jenter.

Det er bare helt fantastisk å være mor!

Sendere dere alle et ønske om en riktig fin kveld.

Klem Ingvild 

3 kommentarer:

  1. herlig med sånne gode minner:) nydelige jentene dine får nok stor glede av den:) ha en strålende kveld kjære du :) klemmer Linda

    SvarSlett
  2. Så flott kalender! Jeg har laget en tilsvarende en som har vært i bruk i mange år. I år kommer den ikke på veggen.... TA en tur til bloggen min i mrgen kveld og du kan lese hvorfor ;-)
    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Så herlig, jeg har brukt en gammel som mannen hadde fra han var liten. Men i år måtte den byttes ut, den holdt nok ikke en advent til!
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett