søndag 19. september 2010

Litt nytt å melde..


En lite oppdatering fra Englehjemmet kommer omsider. Helgen har gått i ett og det er vanskelig å finne på noe orginalt å vise fra huset nå som jeg nesten ikke har tid til noe kreativt på hjemme fronten.-
Men noe flott har jeg klart å få til. Jeg har omsider funnet noe stort og vakkert som dominerer nok til at det holder for den lange og vanskelige veggen jeg har i trappehuset.
Den lekre kransen fra Home & cottage.
Me love




Entreen vår har og fått en omgang maling, nå gjenstår det bare ny fliser på gulevet.

    
Ellers er det bare jobb og familie her i huset. Men jeg satser på det blir mer tid til blogging når vi kommer litt ovenpå.

Ønsker alle en riktig flott uke
Klem Ingvild

6 kommentarer:

  1. Jeg faller lett for kranser, blandt annet denne. Jeg har mange, men klarer ikke å kvitte meg med de... Det er jo så mye fint man kan gjøre med de, kjempe dekorativt!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  2. FIne kransen! Det er jammen ikke lett og finne noe som passer på slike store flater som feks i trappen. Men kransen var utrolig fin der, så spørs om jeg må herme...for i min trapp henger det ingenting, har prøvd mange ulike bilder men synes liksom ikke det blir bra...Krans neste;-)

    Ha en god kveld videre!

    SvarSlett
  3. Hei,så fin krans du har på veggen din.Og syns headinga di var nydelig... sukk...Ha en herrlig uke.Hilsen Karin

    SvarSlett
  4. hvilken farge har du brukt i gangen??nyyydelig!! skal male gangen eg og!! og hadde så lyst på grå, men redd for at de ble for mørkt, men denn hadde vært perfekt!!

    SvarSlett
  5. Det er så flott med sånne kranser!!Ønsker deg en fin søndag videre =)

    SvarSlett
  6. Den kransen var bare lekker og passet så godt på den veggen. Og så fint hjertet i dørvinduet var. Jeg har sett på sånne hjerter og tror jeg må skaffe meg noen før jul :-) Gleder meg til å se den nye gangen når den er ferdig.

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett