tirsdag 20. juli 2010

Viser litt flere bilder fra den herlige ferien..
I dag sitter jeg å ser på bilder og nyter de gode minnene om de herlige strendene og koselige stedene vi besøkte..
Nyter en herlig kopp kaffe og roen i huset som kommer når det er ferie og det er ingenting som haster.

Her hjemme er det bare regn, noe som i utgangspunktet er en negativ ting når det er sommerferie, men på samme tid så er det noe herlig med det.
Den friske luften, spesielt den som kommer rett før det begynner å hølje ned, og ikke minst hvor koselig det gjør det å sitte inne å se ut på det ruskete været.


I frykt for å få masse kjeft her så må jeg innrømme at jeg begynner å glede meg til høsten jeg da..
Det er den beste og mest koselige årstiden syntes jeg.
Så det er kanskje derfor jeg er så glad i dette ruskete regnet;)

Men ønsker alle en flott dag
klem Ingvild

2 kommentarer:

  1. Hei hei :)))

    Så flotte bilder og for en herlig ferie dere har vært på ♥ Likte headeren din jeg hehe...den var virkelig lekker!!!

    Flott blogg har du :))

    Ha en fin sommer videre da ♥

    Klem klem :)))

    SvarSlett
  2. hei, velkommen tilbake til det gode vestland. Hørtes ut som en hektisk og herlig ferie gitt. Jeg begynte i jobb i dag. phu tiden flyr!

    Håper vi kan finne tid til en date en dag, kanskje en tur med de eldste ungene på Baluba eller noe!

    Ha en strålende fin onsdag! klem klem

    SvarSlett